Qarimi's top USA

Op een rijtje gezet:

TARA'S TOP USA:

Bryce Canyon.

De achtbaan in Las Vegas bij hotel New York:

Strand liggen aan zee op diverse plekken;

Fietsen over Golden Gate Bridge en de andere fietsmomenten;

Antelope Canyon;

Alcatraz;

Door de rivier waden bij de Narrows in Zion;

Slapen in de blokhut en de hobbelige weg bij Monument Valley;

Nachtje zonder netwerk en het leuke plekje bij de rivier bij het hotel in El Portal;

Memorial museum in New York.

Tara vertelt daarnaast dat ze de casino's ook heel leuk vond. En het iedere keer naar een ander hotel. Elke keer een verrassing wat voor een kamer we zouden hebben. Tara verliet ook altijd als laatste de hotelkamer, zij sloot de deur, dit vond ze leuk. Ook het auto rijden door de parken vond ze leuk om te doen en te kijken.

LOïS TOP USA:

San Francisco; Fietsen over de Golden Gate Bridge, Alcatraz, Fishermans Warf.

Las Vegas; door de casino's wandelen en de schaars geklede meisjes.

Fietsen door Santa Barbara en Central Park in New York.

Aan de zee liggen, spelen in de golven.

Alle Natuurparken! Heel mooi!

De wilde dieren die we hebben gezien.

De zwervers hebben ook indruk gemaakt op Loïs.

STEPHAN'S TOP USA:

De avondwandelingen in Las Vegas.

Alle drie de fietstochten.

De trialwandelingen in Zion en Bryce.

De overnachting in Monument Valley en de drive er door heen.

Alcatraz.

Genoten van Tara en Loïs achter in de auto en hoe lief en leuk ze met elkaar omgaan. Veel gelachen samen, nauwelijks gemopper. Lieve zusjes!

MONIQUE'S TOP USA:

Las Vegas, de casino's doorlopen, de mooie hotels en de gekkigheid en bruisende van de Strip.

New York, het memorial museum.

Alle drie de fietsmomenten.

De mooie wandelingen in Zion, Bryce, Yosemite en de Antylope canyon.

Alcatraz.

De Milkshakes van mc Donalds.

Monument Valley, de autotocht en de bijzondere overnachting.

De relaxmomenten tussendoor.

De afwisseling van natuur en steden.

En net als Stephan; genoten van Tara en Loïs, hoeveel lol ze samen hebben gehad tijdens alle uitstapjes of in de auto. Hoe leuk ze met elkaar omgaan, heerlijk! Mijn lieve mooie meiden:):)

Daarna nemen we nog wat ervaringen door;

Mooiste hotel!

Tara: Santa Barbara.

Loïs: Las Vegas, Page en San Francisco.

Stephan: Santa Barbara en Las Vegas.

Monique: Monument Valley, Santa Barbara en Las Vegas.

Slechtste hotel!

Tara: Red Bud Lodge, El Portal.

Loïs: Super 6, Monterey.

Stephan: Red Bud Lodge, El Portal en New York.

Monique; Super 8 in Bishop.

Lekkerste eten!

Tara: Clam chowder in bread.

Loïs: Oreo milkshake in Kingman.

Stephan: Geen echte uitspatting, pittige pasta in San Simeon was bijzonder!

Monique: Tonijn met advocado bij de Big Sur, Panda Expres, Milkshake van Mc. Donalds!

Wat heeft indruk gemaakt:

Tara: de zwervers vond ze erg eng.

Loïs: memorial museum in New York was iets te spannend.

Stephan: de natuur.

Monique: memorial museum in New York. De zwervers overal in de grote steden; het contrast tussen rijk en arm erg groot, pijnlijk om te zien.

Leukste uitspraken tijdens de reis:

'HELP the homeless!!!'   Een zwerver stond in New York naast Loïs bij het stoplicht en schreeuwde dit plotseling heel hard. Loïs sprong bijna een meter in de lucht van schrik! De zwerver vroeg daarna; 'are you okay honey?'

'Take a picture with us!!'   De schaars geklede meisjes op de strip met enkel een slipje aan en een pleistertje op de borstjes riepen iedereen voor op de foto. Tara en Loïs riepen dit daarna geregeld als Mo weer klaar stond met haar fototoestel!

'I look my eyes out!'  Mo zit de praten met een Canadese dame en wil dit bijna zeggen als de dame vraagt hoe we de parken ervaren. Ze kan zich nog net inhouden maar van binnen moet ze erg hard lachen!

'Wie heeft er een scheet gelaten?'   Zolang in de auto zitten samen, dan laat er soms iemand( lees Tara, Loïs en Stephan!) een floepertje. Er werd afgesproken dit eerlijk te zeggen waarna in stereo alle vier de ramen omlaag gingen!

'Immens!'  Dit riep Mo steeds bij elk weids uitzicht!

'Dit liedje kan ik helemaal meezingen!'  ​Bij elk bekend liedje op de radio zei Tara dit en zong vervolgens twee regeltjes mee in totaal!

'Slecht voorbereid!'  Deze uitspraak kon Stephan nog weleens roepen als we even niet wisten wat of waar heen te gaan.

'Mama?'   'Ja?'     'Niks!'   Flauw grapje onderweg..

De volgende staten hebben we bezocht: New York, Utah, Arizona, Nevada, California en morgen eventjes in Washington;)