Dag 23, Santa Barbara

13 augustus 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Vanmorgen staan we op en halen we ons ontbijt in de lobby om dit op onze kamer op te eten. Daarna halen we fietsen op bij de receptie en fietsen richting het strand. Er zijn fijn aangelegde fietspaden langs het strand en over mooie bloemenpaden. We passeren de Santa Barbara Zoo en zien een giraffe staan in de verte, Loïs haar lievelingsdier! Weer een bijzonder dier voor op het lijstje! We fietsen richting Butterfly beach waar we op het strand gaan liggen. Stephan en de meiden plonsen lekker in de hoge golven en Mo heeft natuurlijk haar E-reader binnen handbereik.

DSCN1023          DSCN1028

Na een uurtje fietsen we terug richting Santa Barbara en gaan een ijs eten bij de haven. Vervolgens gaan we op een ander strand liggen waar we toevallig getuige zijn van een heuse trouwceremonie. Typisch Amerikaans met aan de ene kant 5 mannelijke getuigen in pak en aan de andere kant 5 bruidsmeisjes in mooie jurken.

DSCN1039                 DSCN1047 DSCN1059   DSCN1061

Om vijf uur leveren we de fietsen in, springen in het zwembad, kleden ons om en lopen naar de pier van Santa Barbara. We eten een hapje en lopen nog wat rond. Daarna gaan we terug naar het hotel. Het was een heerlijk relaxte dag!