Dag 7, van Zion National park naar Bryce Canyon

28 juli 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag rijden we na het ontbijt terug naar Zion waar we via de Zion-Mount Carmel Highway richting Bryce rijden. Dit is een hele mooie route, hoog door de bergen slingerend, door tunnels en mooie uitzichten. We stoppen na een tunnel waar een trail begint: de Canyon overlook trail. Een mooie wandeling langs diepe afgronden en smalle paadjes (brrr) leid ons naar een punt waar we een fantastisch uitzicht hebben over de canyon.

Daarna rijden we door naar Bryce, een rit van 135 km. Als we aankomen bij de canyon rijden we helemaal tot het einde en rijden dan weer terug om op verschillende overlook fotospots te kijken en fotookes te maken en bedenken ondertussen welke wandelingen we morgen gaan doen. De prachtige roze-rode hoodoos(rotspunten) zijn heel mooi van bovenaf. Morgen gaan we ze van beneden bekijken, lijkt ons nog mooier!

Als we ingecheckt zijn en onze spullen hebben uitgeladen gaan we eten bij een Amerikaanse diner. Wederom zijn de porties zo groot dat we ons volgende keer echt voornemen om maar twee gerechten te bestellen want we krijgen het nooit op.

Op de kamer nog even berichtjes sturen naar huis, de meiden nog op de Ipad en telefoon en daarna weer slapen!

DSCN0245    DSCN0252    DSCN0255

DSCN0284    DSCN0293    DSCN0291