Dag 26 en 27, van Los Angeles naar Amsterdam via Seatlle

16 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Nadat we gewekt zijn door de wekker kan de terugreis beginnen. We worden door een hele vriendelijke meneer van het motel met een busje naar de vertrekhal gebracht. Een rit van nog geen 10 minuutjes. Het inchecken verloopt allemaal heel soepel. We wachten in de business lounge waar we meteen een ontbijtje nemen.

We zitten voorin in het vliegtuig en Tara en Loïs mogen bij de piloot gaan kijken. Hij is heel aardig en vraagt van alles aan ze. Tara antwoord netjes in het Engels, dit lukt haar hartstikke goed! Ze krijgen nog een piloten-badge van Delta die ze meteen opspelden.

De vlucht naar Seattle verloopt prima en we amuseren ons met films kijken en lezen. In Seattle moeten we een uur of 5 wachten. We lopen eerst wat rond maar gaan dan ook naar de business lounge waar we de tijd doden met lezen, kletsen en eten van het buffet.

Dan gaan we eindelijk aan boord en zitten we weer heel comfortabel in onze heerlijke stoelen. We mogen kiezen uit een heerlijk menu en na het eten en een filmpje kijken gaan we slapen. Met één druk op de knop veranderen we onze stoelen in een heerlijk bedje. Dekbedje en kussen er bij en slapen maar.

DSCN1138       DSCN1141

DSCN1146         DSCN1145

Mo is als eerste wakker en krijgt een prima ontbijtje voorgeschoteld. De rest is nog in diepe rust. Net voor de landing maakt Mo iedereen wakker en even later landen we op Nederlandse bodem. Welkom terug in ons koude regenachtige kikkerlandje!

We halen de koffers op en lopen naar de trein. Dit gaat allemaal heel soepeltjes!       In Eindhoven bellen we alvast naar opa Giel die ons ophaalt bij het station in Weert. Oma Annemie zit bij ons thuis te wachten met koffie, vlaai en bloemen...

HOME SWEET HOME!