Dag 17, Yosemite National Park

7 augustus 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Na een ontbijtje op het balkon rijden we naar het beginpunt van twee trails. Het is prachtig hier, voelt aan als de Alpen maar ook ruiger en ruwer. Tara en Loïs vinden het super, ze lopen, klauteren en springen rond. Heerlijk die meiden! Loïs en Stephan klimmen weer een grote berg op met als beloning een prachtig uitzicht! We wandelen verder en rusten uit op een grote steen waar we koekjes en chips gaan eten, beetje koolhydraten en zouten nuttigen.

We rijden daarna naar het Visitors Center waar we rondkijken en een hapje gaan eten. Yosemite is zo ontzettend groot, hier zou je een week kunnen verblijven en dan nog de helft hebben gezien. Als we terug naar het motel willen rijden zien we een gigantische waterval waar we even willen gaan kijken. Het is echter heel druk en een ranger staat het verkeer te regelen op een hele grappige, hilarische manier; druk roepend en zwaaiend met z'n armen. Iedereen moet lachen en Mo kan het niet laten een foto van hem te maken! Hij zwaait heel vriendelijk!

Terug in het motel gaan we nog even naar het plekje bij de rivier naast het motel waar de meiden zich weer amuseren met stenen gooien en pootje baden.

DSCN0741            DSCN0757

DSCN0770            DSCN0777