Dag 22, Van San Simeon naar Santa Barbara.

12 augustus 2017 - San Simeon, California, Verenigde Staten

Vanuit het hotel rijden we eerst naar Piedras Blancas, een strand waar zeeolifanten en zeehonden liggen. We horen en ruiken ze al op afstand! De zeeolifanten zijn gewoon knap van lelijkheid haha! De dikke lange neuzen en logge lijven, de snurkende trompetgeluiden en het opgooien van zand met hun flipper vin is komisch om te zien. We ontbijten in Morro bay, bij de Morro Rock. Het is echt zo'n Amerikaans tentje waar ze je mok aan tafel komen vullen met de koffiekan. De meiden hebben zoveel over van hun ontbijtje en fruit dat ze het in een box doen, heel handig en ook normaal hier in Amerika.

DSCN1000        DSCN1008

DSCN1011

We rijden door richting Santa Barbara, twijfelen of we nog naar Solvang gaan maar rijden uiteindelijk naar ons hotel. We zijn toe aan een paar dagen relaxen, onze hoofden zitten zo vol van alle indrukken dat we beetje verzadigd zijn. We hebben een heerlijk hotel, kamer met keuken op de begaande grond en dicht bij het zwembad in de mooie tuin. Er staat een fles champagne voor ons en een fles appeldrank voor de kinderen klaar, wat een verrassing! We kleden ons snel om en gaan lekker aan het zwembad liggen, heerlijk! Rond half vier staat er wijn, allerlei kazen, fruit, koekjes en gebak klaar in de lobby, wat een verwennerij..

DSCN1014         DSCN1015

's Avonds lopen we langs het strand en over de bekende winkelstraat van Santa Barbara. Tara en Loïs kopen een souvenirtje en we gaan lekker eten! Mo doet met de meiden mee met het kindermenu, precies genoeg! We hebben een leuk gesprekje met de serveerster, zij komt uit Nederland en is zo'n 10 jaar geleden met haar ouders naar Amerika verhuisd.

DSCN1016