Dag 13, Las Vegas

3 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Als iedereen nog lekker slaapt begint Mo aan haar strijkwasje. Niet te nauwkeurig dus zo klaar! We ontbijten in het restaurantje bij het hotel en gaan lekker aan het zwembad liggen! Tegen 18 uur douchen we weer en gaan Las Vegas weer in.

Stephan laat ons wederom allerlei prachtige hotels zien, we lopen naar de M&M-store waar de meiden een souvenir kopen en eten in een foodcourt. Hier zitten allerlei fastfoodrestaurants bij elkaar en kun je kiezen wat je wilt. We gaan voor de Panda-Expres en het is verrassend lekker! Heerlijke noedels, zoetzure kip, gewokte groentjes en loempiaatjes!

We lopen naar hotel New York-New York waar een reusachtige achtbaan door en buitenom het hotel loopt. Stephan en Tara kopen een ticket voor 15 dollar per ritje en sluiten aan in de rij. Tara komt er helemaal blij uit, het was geweldig!

We sluiten de avond af met een oreomilkshake  en aardbeienmilkshake bij Mc Donalds. De milkshakes van Mc Donald zijn heel anders dan in Nederland, veel dikker, vaster, smaakvoller en een dikke dot slagroom erboven op. Kortom; echte calorieën-bommen maar overheerlijk! Het is inmiddels laat genoeg en we lopen via de casino's door de hotels naar ons hotel. Morgen weer een dag!

DSCN0604       DSCN0606

DSCN0611       DSCN0610