Dag 4, New York en vertrek naar Las Vegas

25 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Stephan gaat in de vroege ochtend eerst rennen, hij rent naar Central park en maakt daar hetzelfde rondje als we met fietsen hebben gedaan. Als de rest daarna ook weer heel vroeg wakker is en alle spullen zijn gepakt gaan we ontbijten bij Dunkin Donuts, ook de laatste keer ;) Mo heeft Loïs haar been ingezwachteld om meer steun te geven want Loïs heeft er toch wel last van. Vervolgens gaan we even shoppen. Tara krijgt nieuwe stoere Nike sneakers. Ook lopen we nog even bij Macy's binnen.

Daarna lopen we richting Rockefeller Tower, het 1-na-hoogste gebouw van NY, waar we naar the Top of the Rock gaan en met een hele snelle lift naar de 67ste verdieping worden gebracht, binnen 50 sec! Vanaf hier hebben we een geweldig uitzicht over heel New York! Vooral Central park zie je heel mooi groen liggen tussen alle wolkenkrabbers.

Daarna nemen we een Yellow cab terug naar het hotel waar we opgehaald worden door een dikke Amerikaanse auto die ons naar het vliegveld JFK brengt.

We vliegen weer met Delta en in 6 uur komen we aan in Las Vegas. We hebben allemaal bijna de hele vlucht geslapen. Als we aan komen vliegen en gaan landen zien we van bovenaf de grote hotels aan de Las Vegas Strip liggen, mooi verlicht!

We halen de auto op, en we krijgen als upgrade ipv van een medium SUV een American SUV, een Ford Explorer. Jeetje wat een grote auto! We hadden in eerste instantie liever het kleinere model gehad, was groot genoeg geweest, maar daar kwamen we later op terug, wat een heerlijke leefauto was dit haha! Het is even zoeken hoe alles in elkaar zit en rijden dan naar het motel waar we alleen overnachten en morgenvroeg weer vertrekken uit las Vegas.

DSCN0138          DSCN0158

DSCN0146        Een rijdende wietshop!